Cześć kochani, dzisiaj szybki wpis na
temat Premii od Comperii, którą
można było zgarnąć za założenie „Wymarzonego
konta” w Raiffeisen Polbanku.
Jeśli założyliście to proponowane przeze
mnie konto, to koniecznie przeczytajcie dzisiejszy artykuł. Opiszę Wam w nim, co
powinniście zrobić, aby obiecana premia Was nie ominęła.
Akcja promocyjna Raiffeisen Polbanku i Comperii trwała przez cały marzec i kwiecień. Polegała o na tym, że za założenie „Wymarzonego konta” w w/w banku można było otrzymać premię w wysokości 55 zł lub nawet 65 zł, jeśli dodatkowo założyło się lokatę mobilną na 4%. Lecz, aby otrzymać obiecane pieniądze trzeba spełnić jeszcze jeden wymóg regulaminowy tzn. uzupełnić dane do ich przekazania, wskazując numer konta w Raiffeisen Banku, na które trafi nasza premia.
W piątek rano (15.05) Comperia
rozesłała e-mail do osób, które spełniły warunki promocji, w którym informuje o
konieczności uzupełnienia danych do przelewu premii w ciągu 5 dni roboczych. Macie, więc czas do piątku 22 maja.
Pamiętajcie zaglądać do Spamu, bo tam lubią lądować
wiadomości od Comperii!!
W przypadku optymistycznej wersji scenariusza
po kliknięciu na link i zalogowaniu się w Panelu Comperii, zobaczycie taką
stronę:
Wystarczy tylko uzupełnić wymagane pola
i zaakceptować regulamin.
UWAGA: Jeśli kopiujecie numer konta z
systemu transakcyjnego banku zwróćcie uwagę, czy skopiował się on Wam w
całości. System Comperii nie dopuszcza spacji w numerze rachunku, więc może się
okazać, że po wykonaniu operacji „kopiuj/wklej” i usunięciu spacji brakuje jeszcze
kilku cyfr {wpadłem na to po 5 nieudanych próbach :) }.
Jeśli wszystko będzie poprawnie wpisane
powinniście otrzymać tak wyglądające potwierdzenie:
”
Twoje dane zostały prawidłowo zapisane.
Bonus zostanie przekazany na podany rachunek do dnia 29 maja 2015 r.
Jeśli chcesz zmienić dane, kliknij tutaj Edytuj dane ”
Bonus zostanie przekazany na podany rachunek do dnia 29 maja 2015 r.
Jeśli chcesz zmienić dane, kliknij tutaj Edytuj dane ”
I tu pojawia się problem. Mało komu
udaje się przejść przez ten cały proces bez żadnych utrudnień.
Raiffeisen
Bank chyba nie przygotował się należycie do tak dużej akcji promocyjnej i
popełnił kilka błędów, które jak zwykle odbiją się na Nas.
Z tego co wiem, bardzo duża liczba osób
nie otrzymała żadnej wiadomości od Comperii, a problem ten dotyczy w głównej
mierze tych osób, które zawierały umowy za pośrednictwem kuriera.
Część z Was – przy składaniu wniosku o założenie „Wymarzonego konta” –
nie zaznaczyła opcji „Wyrażenie zgody na przekazanie danych w celu
prowadzenia Promocji Comperia Bonus 3″. Nie była to zgoda obligatoryjna, ale jednocześnie brak jej wyrażenia
uniemożliwiał przekazanie przez bank Waszych danych do Comperii.
Bank w ten sposób wprowadził wiele osób w błąd, chcąc więc naprawić swoją szkodę rozesłał
13 maja br. wiadomość o następującej treści:
Sprawdźcie, więc swoją skrzynkę mailową,
czy przypadkiem nie ma w niej żadnego e-maila od Raiffeisen Banku.
Po kliknięciu w wyznaczonym miejscu
ukaże się Wam taki o to formularz:
Po wypełnieniu formularza i wyrażeniu
zgody, następnego dnia powinniście dostać e-mail od Comperii z prośbą o
uzupełnienie danych.
Mam jednak dla Was mała radę. W związku
z tym, że wymiana danych między Bankiem a Comperią też nie zawsze działa tak
jak powinna, bez względu na to czy dostaniecie wiadomość od Comperii czy nie,
to zalogujcie się na stronie https://www.comperiabonus.pl/raiffeisen-polbank/logowanie i sprawdzić czy według Comperii przysługuje Wam premia (jeśli
nie pamiętacie swojego hasła, to skorzystajcie z opcji jego mailowego
przypomnienia). Jeśli wszystko będzie OK, to postępujcie według tego, co było
opisane powyżej, wypełnicie brakujące dane i czekajcie na pieniądze.
Ale to nie koniec mogących czekać Was kłopotów.
Jeśli uważacie, że spełniliście warunki
promocji, a nie dostaliście ani e-maila od Raiffeisen Banku ani od Comperii lub
po zalogowaniu się w panelu Comperii widzicie komunikat mówiący Wam, że „Bonus
nie został przyznany”, to oznacza to, że albo nie spełniliście warunków
promocji (nie zawarliście poprawnie umowy lub mieliście już konto w Raiffeisenie)
albo Bank z jakiegoś powodu nie
przekazał Waszych danych do Comperii.
Niestety ten drugi przypadek dotyczy
dużej liczby osób, które zawierały umowę za pośrednictwem kuriera. Bank
ewidentnie nie radzi sobie z procesem przyjmowania wniosków i wymianą
informacji. Nie oznacza to jednak, że musicie się pogodzić z zastaną sytuacją i
nie dostaniecie przysługującej Wam premii!! Jeśli rzeczywiście doszło do
podpisania umowy, a ani Bank ani Comperia nie wysłała Wam żadnej informacji lub
z jakiegoś powodu Bank nie zakwalifikował Was do otrzymania premii, to w takim
przypadku macie podstawę do zgłoszenia
reklamacji.
Zanim jednak zgłosicie problem spróbujcie
zalogować się w panelu Comperii (https://www.comperiabonus.pl/raiffeisen-polbank/logowanie)
w sposób opisany w artykule. Jeśli niestety jednak pojawi się komunikat o
nieprzyznaniu premii, nie pozostaje w tedy nic innego jak zgłoszenie reklamacji.
Jak zgłosić reklamację
W pierwszej kolejności wyślijcie e-mail
bezpośrednio do Comperii na adres kontakt@comperiabonus.pl.
Reklamacja powinna zostać wysłana z
e-mail’a Uczestnika, którego reklamacja dotyczy i który został zarejestrowany w
promocji oraz zawierać podstawowe dane tj.: imię, nazwisko, numer konta
osobistego Raiffeisen Polbank, opis stanu faktycznego oraz zgłaszanych
zastrzeżeń (w temacie najlepiej wpisać Reklamacja Comperia Bonus 3).
W drugiej kolejności należy zgłosić
reklamację bezpośrednio do Banku. Można to uczynić dzwoniąc na infolinię lub
wybierając się osobiście do oddziału banku.
Nie bójcie się, że nie zdążycie
uzupełnić danych do 22 maja. Od momentu zgłoszenia reklamacji aż do jej
rozpatrzenia przestają Was obowiązywać regulaminowe terminy.
Podsumowując
Jeśli dostaliście e-maila od Comperii,
zalogujcie się do Panelu i uzupełnijcie brakujące dane. Następnie Comperia w
terminie do 29 maja powinna przelać
na Wasze konto przysługującą Wam premię. Następnie można będzie zamknąć konto
dzwoniąc na infolinię lub osobiście w oddziale banku.
Jeśli nie dostaliście e-maila ani od
Banku z prośbą o wyrażenie zgody na przesłanie danych ani nie otrzymaliście
e-maila od Comperii w celu uzupełnienia danych to i tak zalogujcie się w Panelu (https://www.comperiabonus.pl/raiffeisen-polbank/logowanie)
i sprawdźcie, w czym tkwi problem: czy zawiodła komunikacja, czy może z jakiegoś powodu bank nie zakwalifikował Was do otrzymania
premii.
Jeśli natomiast uważacie, że premia Wam
się należy to jedyne, co możecie zrobić to po prostu zgłosić reklamację zarówno do Comperii jak i do Banku.
Mam jednak nadzieję, że każdemu z Was
uda się przejść przez cały proces bez problemów i już niedługo będziecie mogli
cieszyć się łatwo zarobionymi pieniędzmi.
Przepraszam za jakość dzisiejszego artykułu,
ale pisany był on naprędce ponieważ chciałem jak najszybciej pomóc Wam w
przypadku jakichkolwiek problemów.
Jeśli nadal coś byłoby dla Was nie
zrozumiałe. Dajcie mi znać w komentarzu lub wysyłając wiadomość na maila lub na
facebooka.
Pozdrawiam/Wojtek
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Komentarze na blogu są przeze mnie moderowane. Wszelkie próby spamowania linkami czy promocji stron internetowych będą blokowane. Blokowane będą też wulgaryzmy i niestosowne zachowania.